قابل توجه همکاران گرامی پیرامون برنامه هفتم توسعه

✔️به دنبال پیگیریهای انجمن در خصوص برنامه هفتم توسعه طی دو روز گذشته رایزنیها و جلسات متعدد با نمایندگان کمسیون بهداشت تلفیق به صورت فشرده صورت گرفت، که در نتیجه پیشنهاد انجمن با موافقت نماینده دولت برای ارائه در کمسیون تلفیق همراه بوده و به دنبال آن امروز مورخ ۱۶ مرداد ماه با حضور نماینده انجمن در مجلس جلسه رایزنی با نمایندگان جهت موافقت با پیشنهاد مذکور ادامه خواهد داشت. فارغ از نتیجه به دست آمده که تاثیری در دستورالعمل هیات امنا وزارت بهداشت نداشته با اینحال امیدواریم موفقیتی دیگر برای همکاران پرتونگار ثبت گردد.

 

Website • Telegram • Instagram • Whatsapp

 

🏪Office: ۴۴۴۲۲۰۴۸ | ۴۴۶۱۵۴۰۴

 

📌تاوان یک اشتباه

 

🔴 همراهی‌های کورکورانه عده ای از همکاران از مدعیان حل مشکلات صنفی در فضای مجازی و نخواستن برای فهمیدن حقیقت پس از تذکرهای مکرر انجمن علوم پرتونگاری، عواقبی جز افزایش مشکلات صنفی ندارد.

متاسفانه به دنبال موازیکاری‌های صورت گرفته در این صنف خارج از روال قانونی و تلاش عده‌ای خودشیفته که هدفی غیر از ارتقاء صنف و رفع مشکلات دارند باعث گردید پس از چندین جلسه و رایزنی‌های مختلف با نمایندگان مجلس و نمایندگان دولتی جهت حل پایه‌ای مشکل قانون حفاظت در برابر پرتو ، در پی هماهنگی‌هایی لحظه به لحظه هیات مدیره انجمن با هیات کمیسیون تلفیق، متاسفانه به دلیل حواشی ایجاد شده و تفسیر غلطی که نتیجه عملکرد خودسرانه عده‌ای از همکار‌نماها بود ، نتوانستیم در لحظات پایانی جلسه رای مطلوب را به نفع خود به دست بیاوریم. اگر چه این پایان راه نیست و تلاش برای حل این موضوع از سایر مراجع ذیصلاح ادامه خواهد داشت و هر زمان که احساس نماییم نیاز به همراهی تمامی پرتونگاران جهت اقناع نمایندگان مجلس باشد از طریق کانال انجمن اطلاع رسانی خواهد شد.

امیدواریم در این روزهای حساس و سرنوشت ساز همکاران پرتونگار ما با هوشیاری عمل کرده و اسیر هیاهوها و تفسیرهای غیر کارشناسی دیگران نشوند و همراه با انجمن در مسیر درست قدم بردارند‌.

🖇پی نوشت :

انجمن علوم پرتونگاری ایران با توجه به زحمات شبانه روزی و بدون چشم داشت هیات مدیره و خستگی مفرط آنها در این مدت و تلاش بدون شائبه، جهت دفاع از حقوق همکاران، زین پس هر گونه دخالت نابجا، تخریب، توهین و عملکرد خودسرانه را نپذیرفته و این تخریب‌ها، توهین‌ها و عملکرد‌های خودسرانه که موجب پایمال شدن حقوق همکاران گردد را مورد پیگرد قانونی قرار خواهد داد.

Website • Telegram • Instagram • Whatsapp

🏪Office: ۴۴۴۲۲۰۴۸ | ۴۴۶۱۵۴۰۴

این نوشته در دیگر خدمات ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *